Försmak på bröllopskänslan:)

I helgen var vi på bröllop. Det var Crilles bror och hans Ylva som äntligen gifte sig! Likt oss ville de gifta sig i Blåviks kyrka så nu vet jag hur det ser ut där inne:) Jättefin tillställning men blev lite nervös när jag satt där inne. Tänk att om 2 månader ska jag själv stå där framme och få allas blickar riktade mot mig! Ojojoj! Jobbigaste momentet tror jag dock kommer vara när man ska säga efter prästen att man tager sin partner att älska i nöd och lust..ja ni vet när man ska säga " Jag Camilla......tager dig Christian....Att stå mittemot varandra, titta varandra i ögonen och uttala dessa ord utan att få ett skrattanfall! För risken är stor att jag och mina nerver denna dag kommer att spela ett spratt:) Får verkligen försöka att låta bli att bli flamsig!

Men det var kul att denna dag få vara i kyrkan som gäst.









Hoppas verkligen vi har lika tur med vädret som Olov och Ylva hade! Speciellt då vi ska åka Boxholm 2 två turer..

Det nygifta paret..



Jag och Crille blev kvar i Blåvik över natten då det var fest i en närliggande lokal. Mamma körde upp barnen under söndagen sen tillbringade vi resten av dagen där. Underbart väder så blev premiärbad i Sommen:)







Själv valde jag att vara kvar på land..( krävs att det ska vara riktigt varmt i vattet för att jag ska våga mig i!)



Åh älskar denna värme. ÄNTLIGEN sommar!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0